Nak Tempah Blog atau Website?

Saban hari kami menerima satu persoalan yang sama dari pelanggan kami yang ingin menempah servis membina blog atau website. Mana satu yang terbaik, Nak Tempah Blog atau Website?



Nak kedua-duanya sekali-kalinya pun boleh!

Website masa kini ada ruangan Blog yang boleh anda update post terkini tentang perkembangan bisnes serta pencapaian bisnes anda.

Sebenarnya Blog adalah sebahagian daripada website itu sendiri.

Harga servis membina Blog lebih MURAH kerana blog di bina menggunakan hosting PERCUMA iaitu blogger.com yang dibangunkan oleh Google.
Rekabentuk dan pemasangan blog lebih mudah berbanding website.

Harga servis membina Website agak MAHAL kerana website di bina menggunakan hosting BERBAYAR yang di beli di syarikat web-hosting. Website juga dibina menggunakan DOMAIN dan HOSTING sendiri. Rekabentuk dan pemasangan website lebih complicated berbanding blog dan memakan masa dan memerlukan kepakaran.

Ok, bila masuk bab domain dan hosting, ramai customer respon, TAK FAHAM, TAK TAHU dan seangkatan dengannya.
Anda mahukan lebih info tentang Web-Hosting? KLIK DISINI

Sebelum anda memilih sama ada mahu membina blog atau website, pastikan anda sudah sediakan budget yang tertentu dan tahu features dan widget apa yang anda mahukan.
Bila anda tahu apa yang anda mahukan, kami bersedia membantu anda merealisasikan kedai maya anda di internet untuk di akses oleh bakal pelanggan anda.


Untuk tempahan dan sebarang pertanyaan hubungi kami di :- 
 Whatsapp : 010-795 0473
PM inbox : BG Design 
Emel : bgdesign.biz@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

Cancel Reply