BLOG MURAH


Adakah anda seorang peniaga? Sudah mempunyai kedai online? Jika belum, jom kita lihat pakej pakej blog murah yang ditawarkan kami khusus untuk anda yang ingin membina sebuah kedai online.


Blog adalah singkatan dari Weblog, istilah yang pertama kali digunakan oleh Jorn Barger pada bulan Disember 1997. Secara umumnya, blog berfungsi sebagai diari yang diletakkan secara online. Ia lebih bersifat peribadi. Namun pada waktu kini, blog juga telah dijadikan medium untuk menjual dan mempromosi  produk produk atau servis yang anda tawarkan.

Namun masih ramai yang masih tidak arif dan pandai untuk membina sebuah blog yang menarik dan mampu menarik pelanggan untuk memebeli. Di BG Design, kami ada menawarkan khidmat untuk membina sebuah blog dengan harga yang sangat murah. Blog murah ini mampu membantu anda untuk membina kedai secara online dengan harga yang murah dan menarik. Klik sini untuk lihat contoh blog

Jadi berapakah harga satu blog yang anda boleh dapatkan dari kami? Ianya hanya RM 50 sahaja. Dengan RM 50 anda mampu memiliki suatu blog untuk mempromosikan produk2 anda. 


Antara pakej yang kami tawarkan dalam blog murah ini adalah pakej 1 yang berharga Rm 50. Ia meliputi Header, Background dan beberapa gadjet gadjet di bahagian sidebar. Selain murah, anda pasti akan berpuas hati dengan designnya kerana kami akan mereka bentuk mengikut kemahuan dan kriteria yang diberikan oleh para pelanggan. 

Selain pakej ini, anda juga boleh lihat pakej pakej lain yang ditawarkan oleh kami. Anda boleh klik pada pakej blog untuk mengetahui dengan lebih lanjut.

========================================================================

Untuk atempahan hubungi kami di:

Telefon     : 013-9724737
Whatsapp  : 018-9067237
Emel        : afizlatif@gmail.com



0 comments :

Post a Comment

Cancel Reply